Smernice za pogosto zastavljena vprašanja

Smernice za pisanje pogosto zastavljenih vprašanj

Pri sestavljanju vprašanj ali odgovorov, vas prosimo, da sledite naslednjim navodilom:

  • Osredotočite se na postavljanje vprašanj ali odgovorov na vprašnja izključno za izdelek, s katerim imate dejanske izkušnje. 
  • Vprašanje in odgovor se ne sme nanašati na našo podporo strankam, kot tudi proces naročanja ali pošiljanja. Če imate vprašanja ali pripombe o nakupovanju v naši trgovini, se obrnite na našo podporo strankam. 
  • Osredotočite se na detajle. Tako je na vprašanje lažje odgovoriti in odziv je bolj uporaben. 
  • Ne pozabite, da je namen pogostih vprašanj in odgovorov tudi pomoč drugim strankam, ki razmišljajo o nakupu tega izdelka. 

Pridržujemo si pravico, da odstranimo ali blokiramo vprašanje ali odgovor, če vsebuje eno od naslednjega:

  • Informacije, ki se ne nanašajo na sam proizvod.
  • Psovke ali žaljivke, ki niso primerne za javni forum.
  • Cene, oglaševanje, spame ali povezave do drugih izdelkov, ponudb, spletnih stani ali konkurentov. 
  • E-poštne naslove, telefonske številke, povezave do drugih spletnih strani in kontaktne podatke.
  • Kritične ali žaljive pripombe o drugih kritikah na strani. 
  • Vse slike, ki kažejo na nepravilno uporabo izdekov.

Če želite povratne informacije o izboru izdelkov, oblikovanju cen, dobavi ali druga vprašanja o podpori strankam, van prosimo, da ne vstopite v naš FAQ sistem. Prosimo vas, da se obrnete neposredno na naše storitve za stranke. 

Hvala, ker ste si vzeli čas, da ste vaša vprašanja in izušnje delili z drugimi.