Odprema in dostava naročila

Koliko znašajo stroški dostave?

DržavaVrednost naročila (vklj. DDV)Stroški dostave (vklj. DDV.)*
Slovenijaod € 49,90brezplačna dostava
od € 0,00€ 5,49

* Ti stroški dostave veljajo za standardno pošiljanje. Lahko pride do dodatnih stroškov, npr. zaradi teže, velikosti ali lastnosti izdelkov. Te informacije najdete neposredno v opisu izdelka.

Koliko časa traja dostava?

Datum dostave vašega naročila najdete v potrditvi naročila , ki ste jo prejeli po elektronski pošti.

Dobavni rok za posamezne izdelke lahko vidite neposredno ob izdelkih. Predviden dan dostave za celotno naročilo je viden v nakupovalni košarici oziroma potem, ko izberete naslov za dostavo ter želeno dostavno službo.

Naši paketi se pošiljajo iz Avstrije, zato bodite pozorni na avstrijske praznike, saj takrat naše skladišče, kakor tudi služba za pomoč strankam, ne delajo. Z našimi storitvami smo vam takoj spet na voljo prvi delovni dan po praznikih.

Moj paket se je izgubil. Kaj storiti?

Ponovno preverite stanje vašega naročila v potrditvi naročila. Če v naročilu vidite status »Dostavljeno«, bi morali od dostavne službe prejeti obvestilo. Preverite tudi, če morda vašega paketa ni prevzel sosed.

Če naročila vseeno ni dostavljeno, nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca, da preverimo, kje se nahaja vaš paket. Po potrebi bomo seveda kontaktirali tudi dostavno službo in sprožili potrebno preiskavo.

Dostavljena pošiljka je poškodovana. Kaj storiti?

Iskreno nam je žal, če se je vaš paket med dostavo poškodoval!

Ali so izdelki v paketu poškodovani?
Prosimo, da nemudoma fotografirate vidne poškodbe na embalaži in izdelkih. Prav tako shranite poškodovane predmete in embalažo. Le-te potrebujemo za odškodninski zahtevek. Škodo lahko reklamirate na tej povezavi.

Ali je poškodovana samo zunanja embalaža paketa, izdelki pa so nepoškodovani?
Če je poškodovan samo paket in želite nekatere izdelke vrniti, lahko za vračilo preprosto uporabite drugo embalažo.

Če je vaš paket ob dostavi vidno poškodovan, ga ne prevzamite.

Embalažni material

Mi mislimo na okolje! Naš embalažni material je popolnoma brez plastike in izdelan iz zelo visokega deleža recikliranega materiala. Iz trajnostnih razlogov pa včasih ponovno uporabimo materiale, ki jih dobimo od dobaviteljev. Nekateri od teh materialov so lahko izdelani iz plastike. Menimo, da je ponovna uporaba pomembnejša od metanja stran!

Dostavne službe

Naše dostavne službe se trudijo vaš paket dostaviti v najkrajšem možnem času. Vsekakor pa lahko vedno pride do zamud običajno zaradi vremenskih ali prometnih razmer, pri katerih pa vas prosimo za razumevanje.

Pošta Slovenije

V državi Slovenija dostavo vaših paketov izvaja Pošta Slovenije.

Če naročite do dne petek 00:00 ure in so naročeni izdelki na zalogi, bo vaše naročilo odpremljeno še isti dan.
Po odpremi se dostava izvrši v enem delovnem dnevu.

Takoj po uspešno oddanem naročilo prejmete na vaš elektronski naslov potrdilo o naročilu. Zvečer na dan odpreme vam bomo poslali potrdilo o odpremi z vašo osebno številko za sledenje. Tako boste lahko ustrezno sledili svoji pošiljki.

Predvideni datum odpreme naročila za posamezen izdelek je prikazan v nakupovalni košarici.

DHL Express

V državi Slovenija, bo vaše pakete dostavil DHL Express.

V kolikor naročite do dne petek 00:00 ure in so naročeni izdelki na zalogi, bo vaše naročilo obdelano še isti dan. Po odpremi se dostava izvrši v enem delovnem dnevu.

Takoj po uspešno oddanem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrditev. Zvečer na dan odpreme vam bomo poslali potrdilo o odpremi z vašo osebno številko za sledenje. Tako boste lahko ustrezno sledili svoji pošiljki.

Predvideni datum dostave vašega naročila bo prikazan ob posameznem izdelku in tudi v nakupovalni košarici.

Ekspresna dostava

UPS Express

Državado 1 kgdo 2 kgdo 5 kgdo 10 kgdo 20 kgdo 30 kgdo 70 kg
Slovenija€ 22,50€ 28,00€ 37,00€ 51,00€ 64,00€ 81,00€ 111,50

DHL Express

Državado 1 kgdo 2 kgdo 5 kgdo 10 kgdo 20 kgdo 30 kgdo 70 kg
Slovenija€ 16,00€ 16,50€ 20,00€ 37,50€ 62,00€ 90,00€ 172,50

Če naročilo presega 70 kg, se prišteje strošek dodatne teže.
Kar pomeni, da za naročilo teže 80 kg stroški izhajajo iz vsote 70 kg plus 10 kg.
Če naročilo npr. tehta 143 kg, je znesek, ki ga je potrebno plačati, strošek za 70 kg plus 70 kg plus 3 kg.

Z našimi logističnimi partnerji vam zraven standardnih načinov pošiljanja ponujamo možnost hitre dostave. Izdelke, ki so na zalogi in naročeni do petek 00:00 ure, so lahko na vašo zahtevo odposlani Express. Kar pomeni, da boste svoj paket prejeli že naslednji delovni dan v vsa evropska središča!

Izdelke, ki niso na zalogi lahko prav tako ekspresno dostavimo. Dostava se izvede takoj, ko so izdelki ponovno na zalogi.

Izbor za hitra naročila najdete v postopku naročanja - ta možnost vam je na voljo tukaj. (Storitev žal ni na voljo za vse države.) Doplačilo za ekspresno dostavo je individualno glede na lokacijo dostave.

Carinjenje

Naš sedež je v Avstriji, državi članici Evropske unije. Za naročila znotraj EU je DDV vključen v skupni znesek. Zaradi prostega pretoka blaga torej ni nikakršnih dodatnih stroškov.

Pozor: Območja s posebnimi predpisi, kot so otok Helgoland, Kanarski otoki ali Alandski otoki, so izključena. Na teh območjih lahko veljajo carine in uvozni davki.

Posebne možnosti pošiljanja

Za izbrane artikle bodo zaračunani dodatni stroški zaradi njihove narave in s tem povezanega posebnega ravnanja. Morebitni dodatni stroški, ki lahko nastanejo, se izračunajo neodvisno od stroškov pošiljanja.
Te informacije so prikazane na strani s podrobnostmi o izdelku.

Špedicija

Če odkrijete izdelek, ki ga pošilja špediter, ste lahko prepričani, da bo zapakiran zelo skrbno. V takšnih primerih je na voljo posebna storitev, tako da se lahko prevoznik z vami osebno sreča in vam izroči blago. Prevoznik vas bo kontaktiral po telefonu in se z vami dogovoril za datum dostave. Navedite nam telefonsko številko, na kateri ste dosegljivi.

Upoštevati je treba tudi, da je špediter dolžan dostavo pripeljati le do robnika vašega naslova. Od tega trenutka naprej se šteje, da je blago dostavljeno in izročeno prejemniku.
Prosimo vas, da to upoštevate na dan dostave, da boste lahko sami nadaljevali transport blaga.

Kosovno blago

Predmete, ki zaradi svoje velikosti ali teže zahtevajo posebno pošiljanje, uvrščamo med kosovne. Zaradi teh pogojev takšno blago zahteva posebno ravnanje v postopku pošiljanja.

Pošiljanje v toplotno izolirani embalaži

Pošiljanje s toplotno izolirano embalažo vključuje vse predmete, ki jih je treba v našem skladišču hladiti in med prevozom ohranjati na hladnem. Tako lahko zagotovimo, da vas izdelki dosežejo v vrhunski kakovosti in popolnoma sveži.

Posebna dostava s stroški obdelave

Nudimo tudi izdelke, ki zahtevajo posebno obdelavo pri pakiranju in pošiljanju ali so poslani z druge lokacije (običajno z lokacije proizvajalca)

Dostava v paketomat

UPS Access Point

Kot stranka z uporabniškim računom lahko določite več naslovov in izberete naslov, na katerega naj se paket pošlje. Vaš paket lahko pošljete tudi na tako imenovano UPS Access Point

UPS dostopne točke pripadajo UPS omrežju. Zagotavljajo priročno storitev za pošiljanje paketov v bližino vašega doma ali službe. UPS Access Point točke se nahajo na veliko lokacijah, od trafik, trgovin z živili , supermarketov itd. Obstaja več načinov za uporabo UPS Access Point točk odvisno od delovnega časa. Čas odpiranja se razlikuje glede na lokacijo.

Preprosto izberite »Dodaj novo UPS Access Point« in nato izberite najbližjo točko UPS.